Vállalási szabályzat
Érvényes:2009. január 1-től
A szolgáltató ( egyéni vállalkozó), a következő vállalási szabályzat alapján üzemelteti vállalkozását, és vállalja az általa nyújtott szolgáltatások teljesítését:
A szolgáltató kijelenti, hogy a vendég fogadása a nyitvatartási időn belül - előzetes bejelentkezéssel történik. Az egyeztetett időponton túl, 10 percet meghaladó késés esetén a szolgáltató nem köteles fenntartani az időpontot, és a szolgáltatást elvégezni.
Ha a szolgáltató valamely okból nem tudja elvégezni a megbeszélt szolgáltatást, köteles a vendég számára új időpontot biztosítani, a lehető legrövidebb időn belül.
Folyamatosan késő, az időpontjában meg nem érkező - ezt sorozatosan nem jelző vendég számára -, nem köteles a szolgáltató a továbbiakban előzetes időpontot egyeztetni.
Csak a vendég által előzetes bejelentkezéskor egyeztetett szolgáltatást köteles a szolgáltató elvégezni, módosításra akkor van lehetőség, ha az, az egyeztetett időpontba belefér, vagy a szolgáltató rendelkezik plusz idővel.
A vendégnek joga van a felhasznált termékek összetételéről, gyártójáról információt kérni, melyet a szolgáltató bármikor a vendég rendelkezésére bocsájtani köteles.
A szolgáltatási jegyzékben és árlistában nem szereplő egyedi kéréseket előzetesen egyeztetni kell a szolgáltatóval, és annak árszabásáról a vendéget a szolgáltatás megkezdése előtt élőszóban tájékoztatni köteles a szolgáltató.
A vendég köteles a szolgáltatás igénybe vétele után, minden esetben kifizetni annak ellenértékét. Panaszával fordulhat az illetékes szervekhez, fizetni azonban akkor is köteles. Hitelre lehetőség nincsen, fizetés készpénzben, csak forintban lehetséges.
A szolgáltató nem köteles a megbeszélt időpontban a szolgáltatás elvégzését megkezdeni, ha a vendég fizikai, higiéniai állapota nem megfelelő, ittas, kábítószer hatása alatt van, vagy magatartása a többi vendéget megbotránkoztatja.
Mozgássérült vendéget csak kísérővel vállal a szolgáltató!
Lopás esetén a szolgáltató azonnali hatállyal a rendőrséghez fordul. A vendég köteles a személyes értéktárgyainak biztonságáról gondoskodni az üzlethelyiségben is, és az előtt is (kézitáska, mobiltelefon, motor, kerékpár, stb.), ezekért a szolgáltató nem vállal felelősséget.
A vendég köteles a berendezési tárgyakra vigyázni, és az esetlegesen véletlenül, vagy szándékosan okozott kárt megtéríteni.
Csak a szolgáltatást igénybe vevő vendég jogosult a wc ingyenes használatára.
Dohányozni csak a kijelölt helyen szabad!
Csak előre egyeztetett hozott anyagokat használ fel a szolgáltató, de az árlistaárat ez nem befolyásolja.
A vendég köteles a szolgáltatót a szolgáltatás megkezdése előtt tájékoztatni az esteleges gyulladásos, daganatos betegségeiről, terhességről, menstruációról, allergiáról, stb., mert ezek befolyásolhatják a szolgáltatás minőségét, a vendég egészségügyi állapotát. Tájékoztatás hiányában minden felelősség a vendéget terheli.
A szolgáltató kijelenti, csak egészségre nem ártalmas anyagokkal dolgozik.
A szolgáltató kijelenti, a kiskorút magával hozó vendég köteles a gyermek biztonságáról gondoskodni, a kiskorú gyermeke nem akadályozhatja, hátráltathatja a munka menetét, az üzlet rendjét, a többi vendég nyugalmát. Ellenkező esetben a szolgáltató nem köteles a munkát folytatni, és kérheti a szülőt a kiskorú eltávolítására.
Kellemetlenségek elkerülése érdekében a szolgáltató kérheti, hogy a vendég ne hozza magával a kiskorút a szolgáltatás idejére, annak a gyermek által nehezen kibírható hosszú mivolta miatt.
Fizetéskor minden vendég nyugtát kap, - kérése esetén készpénzfizetési számlát-, reklamációt a szolgáltató, csak a nyugta, vagy számla ellenében fogadja el!
A fogyasztó (vendég) panasz minden esetben 15 napon belül élhet reklamációval a szolgáltatónál,vagy felettes szerveinél - nyugtával, vagy számlával együtt, ahol egy nyilatkozatban, aláírásával köteles elismerni, hogy azon szolgáltatást a szolgáltató készítette, abban sem fizikai, sem vegyi beavatkozás az üzletből való távozása után nem történt.
Szolgáltató garanciái:
A szolgáltató értelemszerűen nem vállal garanciát a köröm esetén a lenövésre, illetve a fizikai sérülések miatt történt állapotváltozásra.
A szolgáltató nem vállal garanciát, az otthoni - nem megfelelő minőségű kéz- és lábápoló, lakklemosó szerek használatából eredő minőség romlásra , pl.:(acetonos lakklemosó használata),vagy ha a vendég fizikailag, vagy kémiailag megváltoztatta, akár önmaga, akár más szakemberrel. Az ajánlott otthoni ápolásról minden esetben ingyenes felvilágosítást kap a fogyasztó (vendég)!
A szolgáltató felettes szervei az üzletben jól látható helyen ki vannak irva, reklamáció esetén, (a nyugtával, vagy számlával együtt) fordulhat a fogyasztó (vendég) a felsorolásban szereplő szervek bármelyikéhez, a szolgáltató kérése azonban az, hogy kifogását ezt megelőzően tudassa a szolgáltatóval is.
Az üzletben - a szolgáltató, a saját maga által beszerzett anyagokat használja fel, azonban külön kérésre, a szolgáltató egyéni megítélése alapján-ettől eltérhet, de a hozott anyagok ugyanúgy felszámolásra kerülnek (lakkok, díszítő elemek...stb.). A vendég az árlista alapján köteles megfizetni annak felkenési díját!
Amennyiben a vendég megérkezésekor mégsem az előzetesen megbeszélt szolgáltatást veszi igénybe, kivételt képez az egészségügyi probléma) - hanem rövidebb időtartamút - az a szolgáltató számára hátrányos. Ha a szolgáltató nem tud már újabb bejelentkezőt ez időtartamra beírni - kihasználatlan ideje keletkezik, a vendég a keletkezett plusz, kihasználatlan időt köteles megtéríteni, amit a szolgáltató nettó 1000Ft/30percben állapit meg.
A szolgáltató minden esetben tájékoztatja a vendéget bejelentkezéskor a szolgáltatás elvégzésének várható, körülbelüli időtartamáról. Ha a vendég megfelelőnek tartja azt, akkor a bejelentkezéssel elfogadottnak tekinti.
Minden szolgáltatás részletezése megtalálható a szolgáltatási jegyzékben, adott szolgáltatásban szereplő anyagok felhasználása minden esetben egységesen történik, a "szolgáltatásban benne foglaltatik" szerint, a szolgáltató ezen termékek felhasználást minden estben elvégzi. Ha a vendég nem kéri valamely termék használatát, azt a szolgáltató nem köteles levonni a fizetendő végösszegből, mint ahogy a vendég által hozott termékkel való szolgáltatás elvégzését sem. Indokolt esetben lehetőség van a szolgáltató által beszerzett, és használt anyagok között másikat választania a vendégnek (pl.: allergia a termék illatanyagára, stb.), de minden szolgáltatás kompletten, az adott szolgáltatásba beépített termékeket felhasználva- együttesen nyújtja a megfelelő minőséget.
A szolgáltató nem köteles a vendéget elvállalni, ha nem jelentkezett be előzetesen, még akkor sem, ha éppen ráér.
A vendég elvárhatja a szolgáltatótól a teljes körű, maximális és minőségi kiszolgálást, ellenkező esetben panasszal élhet a panaszkönyvbe, és a felettes szerveknél nyugta,vagy számla bemutatásával!
A szolgáltatónak joga van a vendéget felszólítani a mobiltelefon használatának felfüggesztésére, az idő alatt, míg a munkafolyamatot végzi a vendégen, mert ez hátráltatja a szolgáltatót a munkavégzésben.
A vendégnek nincsen joga panaszt tenni, ha a szolgáltató előzetesen elmondta, hogy minőségi változást okoz a vegyszeres folyamat a körmön, vagy kritikus esetben aláíratta vele a saját felelősségre vonatkozó nyilatkozatot, és ebből adódóan a kézen vagy lábon a köröm vagy bőr minőségi romlása következett be.